Onze werkwijze

Voorbereiding

In een vrijblijvend gesprek kijken we samen met u wat uw wensen en behoeften zijn en wat er (technisch) mogelijk is. Indien nodig doen wij een volledige inventarisatie van uw huidige netwerk en werkplekken.

Heeft u een hele nieuwe praktijk? Dan kunnen wij ook assisteren bij de bouwtekeningen om zo te zorgen dat uw ICT naadloos aan kan sluiten op uw wensen voor interieur van uw praktijk. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan waar komen uw schermen te hangen? Zijn er netwerk en elektriciteit aansluitingen dichtbij om alles uit het zicht te werken? Hier hebben wij ruime ervaring mee.

Wilt u van uw huidige ICT leverancier overstappen naar ons dan kunnen wij natuurlijk ondersteunen bij de (online) verhuizing van bijvoorbeeld internet of VoIP. Daarnaast hebben wij ook ervaring met het aanvragen en opleveren van een eigen domeinnaam, email of website of met diensten zoals Vecozo, UZI, Zorgsom of Zorgmail.

Dankzij onze partnerships kunnen wij ook samen met een partner als Dental Depot overleggen over de vereisten voor apparatuur binnen uw praktijk voor bijvoorbeeld röntgen of steri.

Door onze jarenlange ervaring met praktijken van klein naar groot hebben wij altijd de kennis paraat om u en uw praktijk zo goed mogelijk van duurzaam en toekomstbestendig advies te voorzien.

Uitvoering

Nadat wij uitgebreid met elkaar gesproken hebben en u akkoord bent gegaan met onze voor u op maat gemaakte offerte gaan wij in overleg met elkaar aan de slag. We bepalen samen de planning voor de werkzaamheden zodat het u het beste uitkomt.

Onze werkzaamheden bestaan globaal uit

  • Eventueel verwijderen van oude netwerkapparatuur, server en werkplekken
  • Installatie van nieuwe netwerkapparatuur, server en werkplekken
  • Optimale configuratie van alle hardware op basis van uw praktijk
  • Installatie van gewenste software en koppelingen met bijvoorbeeld een (label) printer
  • Oplevering van integratie internet, e-mail, VoIP en overige diensten
  • Opleveren veilige remote werkomgeving voor werken vanuit huis

Tijdens de werkzaamheden stemmen wij continu onze werkzaamheden af met andere betrokken partijen om alles probleemloos te laten verlopen en de impact op uw praktijk tot een minimum te beperken. Zo komt de zorg voor uw patiënten niet in het geding.

Oplevering

Na het afronden van de werkzaamheden aan uw praktijk stopt voor ons het werk niet. Wij helpen u verder met

  • Verwerken van eventuele oude hardware
  • Delen van handleidingen voor producten binnen het netwerk
  • Eventuele training op ICT gebied bij nieuwe hard- of software aan collega’s
  • Nazorg na oplevering

Zodra het project afgerond is zal enige tijd na de oplevering een MedITall collega langskomen om met u te kijken waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en of u tevreden bent met de uitvoering.

Is uw interesse gewekt? Heeft u behoefte aan een vrijblijvend gesprek?
Neem dan contact met ons op via 072-5816214 of mail naar advies@meditall.nl
Translate »
Call Now Button